30 Aralık 2009 Çarşamba

Y E N İ Y I L :) Y E N İ Y I L :) D İ Y O R U Z ama !!


Yeni Yıl geliyor dedik bizde Çam Ağacımızı salonun en güzel yerine kurduk...
Öyle güzel duruyor ki bide altına hediye koyan olsa tamamdır yani:)
2009 çok güzel anılarla geçmedi malesef ; aylarca maaş alamadık,cinnet noktalarına geldik çok kötüydü çokkkk...haftasonları evde temizlik yapmaktan kafayı yemiştim:( İnsanız sonuçta tabi bide bayanız şöyle kafama estikce alışveriş yapamadım maaşımı alınca şöyle keyifle denize karşı kahvemi içemedim.Arkadaşlarımın doğum günü olurdu hediye alamadığım için çoğuna gidemedim.Bir organizasyon olurdu parasızlıktan katılamadım.Ne tatile gidebildim nede eve misafir kabul edebildim.Aylarca 2 tane kıyafetle işe gidip geldim çünkü hiç canım istemiyordu çünkü hep moralim bozuktu çünkü stress altındaydım.
Hiç unutmuyorum 6. ayda işten ayrılmaya karar verdim çünkü bunalımdaydım doğru düzgün bir karar veremiyordum hata yaptığımı anladım 7. ayda kararımdan vazgeçtim. 2009 çok kötü bir süreçle geçti gitti nihayet bidahada böyle bir yıl yaşamayız ülkece hatta dünyaca:)
Ekonomik kriz bu sonuçları doğurdu ama şuda varki elimdekilerin kıymetini öğrendim,artık gardolabım ağzına kadar giymediğim kıyafetlerle dolu değil artık gerekli değilse çöp dahi almıyorum.Şimdi bir adım atarken 10 kere düşünüyorum eskiden olsa asla bunları umursamazdım.
Bu yılın bittiğine çok ama çok seviyorum bu kötü anıları 2009 ile geride bıraktım çünkü 2010 da herşey dahada güzel olması için elimden geleni yapacağım,öyle cicili bicili laf etmiyeceğim,ben elimden geleni yapacağım çünkü geride bıraktığım yıl bunu öğretti bana:) Bu yıl hiç yapmadığımı yaptım ve Milli Piyango bileti aldım belki çıkar ''bir umuttur yaşatır insanı'' demiş şair değilmi:)

2009 30 Haziranda tanıştık Cem le bugün ilişkimizde 6 ay bitti yılın en güzel kazancı oldu işte ne mutlu bana:)

2010 çift rakam o yüzden şanslı ve uğurlu gelsin herkeze :)Herkezi öpüyorum ve İyi Seneler Diliyorummmmm

3 yorum:

stuven dedi ki...

mutlu, umutlu bir yıl dileğiyle.

sevda dedi ki...

inşallah şekerim :)Bu yıldan çok umutluyum walla...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhaba arkadaşım..Yeni yılda herşey gönlünce olsun.Sevgiler.

Sayfalar