28 Şubat 2010 Pazar

PAZAR günü ne yapmalıyım?

Pazar günleri ne yapmak isteriz??
Bütün bir hafta çalışırız ve haftaiçi kendi kendimize bir sürü söz veririz şunuda Pazar günü yaparım bunuda Pazar günü yaparım diye okadar çok şey vardırki yapılacak ama pazar günü geldimide tek yapılan şey mükemmel bir kahvaltıdır gerisi gezme tozma yada uyumadır. (kişiye göre değişir) Ben bu Pazar sabahı baktım dışarı havanın durumu kötü evde kombi yanıyor sıcacık ne işim var dışarda dedim iyide yaptım dinledim doğrusu,penceremin kenarına sandalyemi koydum elimede kitabımı aldım saatlerce okudum eee gelelim internette ne yaptığıma biraz yeni çıkan kitabları araştırdım biraz yeni vizyona giren filimlere baktım birazda indirimlere baktım.
Hemen bilgi geçiyim;

Yeni Çıkan Kitablar;
Rüya - Ümit AKTAŞ
Son DERVİŞ - Metin AKTAŞ

Vizyona Giren Filimler;
Veda
Eyvah Eyvah
Deli Dumrul
Nine

Nerde İndirim Var;
Koton
LC Waikiki
Gap
Zara
Mango
Mavi Jeans

benim ilgilendiklerim bunlar oldu:)

Hiç yorum yok:

Sayfalar