21 Haziran 2010 Pazartesi

BABAM VE BEN


Çocuk ilk baba dediği gün Babası işte bu benim evladım dermiş taki o gün anlarmış Baba olduğunu,evladının sorumluluğunun sırtına yüklendiğini.

Babalarımızı Babalar Günün de hatırlamak ne kadar doğru ki?

Sevgili babamız biz hasta olduğumuz da , mahallede top oyanrken kavga çıktıpta dayak yediğimizde,okulda öğretmen şu kadar para getireceksiniz dediğinde,büyüyüpte kendi ayaklarımızın üzerinde dursak bile bize destek çıktığında babamız bugün baba lar günü değil yardım edemem dedimi ki...

Hayır dememiştir... En azından benim babam demedi.

Küçüklüğümden hatırladığım en güzel anı ilkokul birinci sınıfa gittiğimde ''S'' harfini yazamazdım öğretmenim de bu yüzden bana bir sayfa S harfi yazmam için ödev vermişti ama ben sayfanın yarısına kadar yazabilmiştim ağlayarak yazmak istemiyorum yapamıyorum demiştim.Babam bana yardım etmeye çalışmıştı ama genede ben yazamamıştım,yatma saatim geldiğinde gidip bi güzel yatmıştım.Sabah okula gidip defteri açtığımda bir gördümki defterimin sayfası S harfleriyle doluydu evet babam gece beni uyuttuktan sonra sanki ben yazmışım gibi defter sayfamı doldurmuştu.Babam kıyamamıştı bana ,belki doğru bişey değildi yaptığı ama benim zayıf tarafımı doldurmuştu işte...

Tüm Babaların B A B A L A R G Ü N Ü K U T L U O L S U N....

Hiç yorum yok:

Sayfalar