25 Haziran 2010 Cuma

N İ K A H M A S A S I


13 Haziran 2010
Sevgili arkadaşım Şebnem Dünya evine girdi.
Bende Nikah şaidi oldum :) düğün günü bana ''ona hep uğur getirdiğimi ve dünya evine girerken şaitliğini benim yapmamı istediğini söyledi'' tabi bende seve seve yapdım...
Mutluluklar arkadaşımın olsun o benim 10 yıllık arkadaşım İstanbula geldiğim yıllardan bu yana hep beraberdir.Kah güldük kah ağladık, hep dosttuk,hiçbir zaman birbirimizi kırmadık hep birbirimizin arkasını kolladık...
Nikah Masası ne tuhaf geldi bana şaid sandalyesine oturupta kalkana kadar nasıl terlediysem elbisem üzerime yapışmıştı artık :) Ben böyle heyecanlandıysam Gelinle Damadın durumunu düşünemiyorum bile:)
Canım arkadaşım şimdi aile kurdu ilerde çocukları olacak sevgiyle büyütecek evlatlarını o herşeyin en güzeline layık...
Bende birgün arkadaşım gibi sevdiğim adamla evlenmek ,mutlu bir ömür geçirmek istiyorum:) İ S T İ Y O R U M :)

Hiç yorum yok:

Sayfalar