6 Temmuz 2010 Salı

TARİHİMİZ

Tarihten Sayfalar adı altında 2 yazı yayınladım.Mühteşem Süleyman ve dillere destan Hürrem Sultan.
Dün Boleyn Kızları DVD sini izledim ve kendi kendime dedim ki bu yabancılar tarihsel filim dedim mi sinekten yağ çıkarıyorlar.

Biz neden yapamıyoruz ki...

Bizde bir tarih var ki anlat anlat bitmez 1.0000 tane de filim çıkar.Ülkemizdeki yapımcılar acilen bu konuyu ele almaları gerekiyor.
Romanları dizilere çevirmek akıllıca fikir ama Tarihimizide beyaz perdeye artık taşısak diyorum.
Bu tarz filimlerin maliyetleri yüksek oluyor evet ama değer diye düşünüyorum.

1 yorum:

Denise dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum ama ne yazıkki bizim cok az tarhçimiz çıkmış ya da çok eski tarihi olan bir millet olmamıza rağmen tarihi aslında pek de sevmeyiz. Ne kadar yazık oysa. Hem evlilik programları ve sabah matineleri varken ne gerek var, Çanakkale Savaşının tarihteki en centilmen yapılmış savaş seçildiğini bilmeyi, ya da Bergama dan yürütülen bir çok tarihi eserin Berlin müzesinde durduğunu bilmeye... Tarih okuyan bir millettin çocukları daha sağlam gelecek temelleri atarlar. Buna yürekten inanıyorum. Paylaşımınız için tekrar çok teşekkürler

Sayfalar